Litt om mitt hobbyliv.

En gang for lenge, lenge siden, fant jeg på å finne ut om jeg kunne fylle alfabetet med de forskjellige teknikker jeg har vært innom i mitt hobbyliv. Har vel ikke klart å fylle det helt, men det er ikke langt unna. Er fortsatt interessert i å lære nye teknikker, så det kan hende alfabetet blir fyldt en gang. Ikke alle teknikkene er lært med hell, bare så det er sagt.

torsdag 11. juni 2015

Knytting

Dette er ikke en hobbyaktivitet jeg har holdt på med, bare vært innom. Og det var første gang da jeg gikk på skolen for nesten 50 år siden. Denne lille puten har jeg fra den gang. Selvkomponert mønster og farger.

Mener jeg har vært innom å knytte baderomssett også en gang da det var populært. Det har jeg ikke hverken bilder eller noe igjen av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar