Litt om mitt hobbyliv.

En gang for lenge, lenge siden, fant jeg på å finne ut om jeg kunne fylle alfabetet med de forskjellige teknikker jeg har vært innom i mitt hobbyliv. Har vel ikke klart å fylle det helt, men det er ikke langt unna. Er fortsatt interessert i å lære nye teknikker, så det kan hende alfabetet blir fyldt en gang. Ikke alle teknikkene er lært med hell, bare så det er sagt.

søndag 14. juni 2015

Fane

Dette er den klart største og mest nervepirrende oppgaven jeg har hatt. Bare det å sette saksen i silken krevde mye. Kjempedyrt stoff som ikke måtte klippes feil. Og hvilken type maling jeg skulle bruke? Fant jo ut av det etter hvert
Det ble en fane. Og, den er sydd med håndsøm hele veien. Det er en stund siden. Jeg er mye tynnere på bildet, og har langt hår. Det har gått ca 19 år, for fanen ble ferdig til 1. mai 1996.

  
Den gamle fanen.


Den nye fanen.


Gamle fanen.


Nye fanen.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar