Litt om mitt hobbyliv.

En gang for lenge, lenge siden, fant jeg på å finne ut om jeg kunne fylle alfabetet med de forskjellige teknikker jeg har vært innom i mitt hobbyliv. Har vel ikke klart å fylle det helt, men det er ikke langt unna. Er fortsatt interessert i å lære nye teknikker, så det kan hende alfabetet blir fyldt en gang. Ikke alle teknikkene er lært med hell, bare så det er sagt.

søndag 7. juni 2015

Fotomanipulering

Her har me juksa litt. Det er egentlig ikke juks da, siden jeg sier hvordan jeg har laget bildene.  Man tager et bilde og legger litt av et annet bilde oppå. Det er den enkle forklaringen. Man trenger et fotoprogram til dette. For det tar virkelig lang tid. Man får ikke bare klippet ut noe fra et bilde. Det blir med noen kanter som man må retusjere bort. Så skal motivet tilpasses det nye bildet med litt skygger osv. Alle bilder er tatt av meg.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar