Litt om mitt hobbyliv.

En gang for lenge, lenge siden, fant jeg på å finne ut om jeg kunne fylle alfabetet med de forskjellige teknikker jeg har vært innom i mitt hobbyliv. Har vel ikke klart å fylle det helt, men det er ikke langt unna. Er fortsatt interessert i å lære nye teknikker, så det kan hende alfabetet blir fyldt en gang. Ikke alle teknikkene er lært med hell, bare så det er sagt.

søndag 9. august 2015

Decoupage

Et dørskilt ønsket av min storesøster. Hun, og jeg, er veldig glade i gården til min bestemor og bestefar. Derfor valgte jeg å skrive ut et bilde av gården på tynt, tynt papir som senere ble limt på den ferdig grunnede treplaten. Min søster er også veldig glad i roser, så da måtte det bli dette rundt. De er også skrevet ut på tynt papir. Da dette var tørt, malte jeg blader og hvitt på rosene.

Min søster ble kjempeglad.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar