Litt om mitt hobbyliv.

En gang for lenge, lenge siden, fant jeg på å finne ut om jeg kunne fylle alfabetet med de forskjellige teknikker jeg har vært innom i mitt hobbyliv. Har vel ikke klart å fylle det helt, men det er ikke langt unna. Er fortsatt interessert i å lære nye teknikker, så det kan hende alfabetet blir fyldt en gang. Ikke alle teknikkene er lært med hell, bare så det er sagt.

fredag 4. desember 2015

I bare underbuksene..

Ja, sånn kan det gå når mor i huset har fått for seg at det er på tide med julevasken.
 

Da blir vi sittende i bare undertøy da.


Mens tøyet vårt tørker.

 Blid er jæ likkavæl.

 Jæ å.


Dette er dukker som er laget av meg fra innerst til ytterst. 
Ansikt, hender og føtter er modellert av cernit. 
Kroppen er ledninger, vatt og stoff.


1 kommentar:

  1. Superbossa! ;) Håper alt er bra med deg og dine. Tenker stadig på deg. Ler litt også sammen med tankene. Ikke av deg, men med deg. :) Fineste sommeren kommer snart nå.

    SvarSlett